رفتم بباغ که بچينم گلي

رفتم بباغ که بچينم گلي,رفتم,بباغ,که,بچينم,گلي,

---------------------------------------------------------------------------------------- رفتم بباغ که بچينم گلي 1. در حظور خواجه حافظ | حافظ̊ مَدار̊ اُمیدِ فَرَح̊ زِین̊ ...رفتم بباغ صبحدمي

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 4082 کل نظرات : 2 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 31 تعداد اعضا : 0 آمار بازدید
    بازدید امروز : 5,963 بازدید دیروز : 11,009 ورودی امروز گوگل : 5 ورودی گوگل دیروز : 11 آي پي امروز : 385 آي پي ديروز : 983 بازدید هفته : 5,963 بازدید ماه : 153,848 بازدید سال : 752,277 بازدید کلی : 9,595,688 اطلاعات شما
    آی پی : 3.15.190.182 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    آرشیو

    تبلیغات

    دیگران را عاشق خود کنید

    رفتم بباغ که بچينم گلي



    ----------------------------------------------------------------------------------------





    رفتم بباغ که بچينم گلي
     
    1. در حظور خواجه حافظ | حافظ̊ مَدار̊ اُمیدِ فَرَح̊ زِین̊ ...
    رفتم بباغ صبحدمي ... گشتم چنان که هيج ... صبح زود براي چيدن گلي بباغ رفتم ناگاه صداي بلبلي ...
    بیژن باران - shaghaygh59.persianblog.ir 
     

    2. شهریور 1391 - پرسه های اندیشه
    شاهد آن نیست که مویی و میانی ... بیاورد شمع و بیامد بباغ ... تا بچينم گرم و ...
    هفته دوم مرداد 1389 - آی قصه قصه قصه 
     

    3. دیوان اشعار محمد حسين غروى اصفهانى [بایگانی] - …
    به این صورت که در هر پست بخشی از کتاب به ترتیب صفحات قرار می ... هر بلبلى بياد گلى در فغان ...
    رمان حریم عشق [آرشیو] - Asre Javan 
    آثار صمد بهرنگي | انجمنهای پرشین تولز 
    پيش پدر پيرم رفتم، جانش را نداد ... آن يكي روستائيان هيچوقت قدم بباغ نميگذاشتند، اما پولاد ...
     


    4. آثار صمد بهرنگي | انجمنهای پرشین تولز
    پيش پدر پيرم رفتم، جانش را نداد ... آن يكي روستائيان هيچوقت قدم بباغ نميگذاشتند، اما پولاد ...
     
     



    کد امنیتی رفرش

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد